Annuleer uw afspraak

Een moment geduld aub.

Ervaringen van cliënten

Ervaringen. Op deze website leest u uiteraard over de voordelen van halotherapie waar de HaloClinic in voorziet. Naast wat wij zeggen over halotherapie kan de HaloClinic u nog van een aantal andere bronnen voorzien, ten eerste het wetenschappelijk materiaal dat door de jaren is verzameld, maar ook de persoonlijke ervaringen van cliënten.

Diverse ziektebeelden

Lotgenoten en de behandeling van diverse ziektebeelden en kwalen als: AstmaCOPDBronchitisHooikoortsLongfibrosebronchiëctasieëncystic fibrosis (CF), Bijholteontsteking, Kinderen met AstmaKinderen met EczeemPsoriasis, Eczeem. Voor iedereen die twijfelt of hij of zij de stap wel of niet wil nemen om de werking van halotherapie bij HaloClinic Nederland te komen ervaren, is het belangrijk om te horen wat andere mensen hebben ondervonden.
Er zijn sinds 2011 al talloze mensen bij HaloClinic Nederland geweest om verbetering tot genezing te vinden voor hun aandoeningen. Veel van deze mensen hebben hun ervaringen gedeeld, onder andere om u ervan te overtuigen dat halotherapie een groot effect kan hebben op uw leven en de kwaliteit van het leven sterk kan vergroten. Hieronder vindt u een collectie van de verhalen en ervaringen van de cliënten van HaloClinic. Voor meer ervaringen, of een persoonlijk gesprek met een van onze cliënten kunt u ook altijd bij een van de vestigingen van HaloClinic Nederland terecht.

Onderzoek halotherapie Vrije Universiteit Amsterdam bij HaloClinic Nederland (2021).

Wij van de HaloClinic vinden wetenschap altijd interessant. Onze behandeling is ook op wetenschappelijk onderzoek gebaseerd. Er is ook bij ons onderzoek gedaan (zie link). Halotherapie is veilig, 100% natuurlijk, en doeltreffend. We hebben al meer dan 10.000 cliënten geholpen, 13 jaar lang. Zonder bijwerkingen, en veilig al bij baby’s van 6 maanden. We delen ook graag met u onderzoek naar een alternatieve behandelmethode. Intranasale corticosteroïden: de neusspray voor bijvoorbeeld hooikoorts.

Cliënten van HaloClinic

ervaringen van de cliënten van HaloClinic.  Voor meer ervaringen, of een persoonlijk gesprek met een van onze cliënten kunt u ook altijd bij een van de vestigingen van HaloClinic Nederland terecht.

Hallo,
We helpen je graag bij eventuele vragen, stuur een bericht of bel ons op 075 76 000 26