Kinderen en halotherapie behandeling

Kinderen en halotherapie

Halotherapie aantoonbaar snel effectief bij uw kind!

Kinderen_ Halotherapie is een medicijnvrije , geheel natuurlijke en krachtige behandelmethode voor uw kind.

Ouders weten hoe moeilijk het is om de neus van hun kind met een zoutoplossing schoon te maken of ze een ademhalingsmasker te laten gebruiken. Halotherapie maakt de zaken een stuk eenvoudiger. Kinderen zijn er dol op om in een ‘zoutgrot’ te spelen, waarbij ze niet eens doorhebben dat ze worden behandeld.

Waarom probeert u niet eerst een bezoek aan onze HaloClinic, voordat u uw kind laat beginnen met medicatie op hormoonbasis, die gevaarlijke bijwerkingen kan geven?

Kinderen lopen meer gevaar

Kinderen zijn om meerdere redenen vatbaarder voor ademhalingsziektes dan volwassenen.

De longen, hersenen en het immuunsysteem groeien snel vanaf de geboorte totdat ze ongeveer 6 jaar oud zijn. Gedurende deze leeftijdsperiode is de cellaag aan de binnenkant van het ademhalingssysteem uitermate doordringbaar. Vergeleken met volwassenen hebben kinderen een groter longoppervlakte in verhouding tot hun gewicht. Daardoor ademen ze 50% meer lucht per kilogram lichaamsgewicht. Wanneer een kind dus intensief bezig is, zal het 20-50% meer lucht, en dus meer luchtvervuiling, binnenkrijgen dan een volwassene bij een vergelijkbare activiteit.

Gezondheidsproblemen door luchtvervuiling

Processen waar een kind in zijn of haar vroege leven aan blootstaat, hebben grote consequenties. Luchtvervuiling kan een permanente verandering in de gezondheid van het kind teweegbrengen Riskeer de gezondheid van uw kind(eren) niet en voorkom serieuze ademhalingsziektes met de kracht van halotherapie. Terwijl uw kind in onze zoutkamer speelt, inhaleert hij/zij de droge, met zout verrijkte lucht diep in de longen, waar de helende eigenschappen het meeste effect hebben. Het zout maakt het slijm losser, dat snel verdwijnt. Ook zullen ontstekingen verminderen, wat voor meer ruimte in de longen zorgt.

Gezondere kinderen

Klinische studies hebben aangetoond dat kinderen zeer snel, effectief en intensief reageren op natuurlijke behandelingsmethoden. HaloClinic Nederland heeft in de afgelopen 4 jaar honderden kinderen geholpen met halotherapie. Volgens de door ons gehouden enquête raden 9 van de 10 ouders deze therapie aan.

Gezondheid verbetering merkbaar bij u kind

De effectiviteit van halotherapie is direct zichtbaar en voelbaar. Halotherapie wordt aangeraden voor alle ademhalings- en huidaandoeningen bij kinderen. Studies tonen aan dat 85-95% van de kinderen symptoomvrij is na slechts beperkte aantal sessies halotherapie. Het is een effect op de lange termijn. Ouders gaven aan dat er na 10-12 maanden nog steeds een significante verbetering merkbaar was bij hun kinderen en dat de gebruikelijke medicatie met 65-75% was verminderd. De kwaliteit van leven van hun kinderen was beduidend verbeterd.

scheidingsbalk

Vraag u niet langer af wat te doen tegen astma en maak een afspraak voor een astmabehandeling bij HaloClinic Nederland. U bereikt ons door te bellen naar 075 76 000 26 (Zaandam) of 023 528 21 49 (Heemstede) of vul het contactformulier

Media geeft aandacht aan HaloTherapie.

bbc
CNN logo