Huisregels

Wijzigingen
Alle prijswijzigingen en wijzigingen met betrekking op de inhoud van behandelingen zijn onder voorbehouden.

Annuleren
Het annuleren van een reservering bij HaloClinic Nederland is mogelijk online, per e-mail of telefonisch. Annuleren is bij ons niet vrijblijvend, wanneer u later dan binnen 24 uur voor uw afspraak annuleert dan wordt de sessie in rekening gebracht. Heeft u een andere reden om te annuleren binnen de 24 uur laat het ons dan weten er zijn uitzonderingen.

No-show
Bij het zonder te annuleren geen gebruik maken van de gereserveerde sessie/ zitplaats in één van onze zoutkamers (no-show) dan wordt het bedrag van de sessie(-s) door HaloClinic Nederland volledig in rekening gebracht. Wanneer bij de door ons aangeboden 1e gratis probeersessie er niet tijdig wordt geannuleerd vervalt deze en bij een volgend bezoek wordt er €35 doorberekend voor een losse halotherapie sessie.

Huisregels zoutkamers

In de Zoutkamers dient de nodige rust in acht te worden genomen. Bij calamiteiten en wanneer de huisregels niet worden nageleefd door een persoon dan wordt aan diegene verzocht het pand te verlaten. Een mobiele telefoon mag mee in de zoutkamer maar wel op stilstand/ vliegstand, telefoneren in de zoutkamers is niet toegestaan. Verder mogen er geen tassen, koffers en plastic zakken worden meegenomen in de zoutkamers wij hebben lockers voor u. In het pand mag niet gerookt worden, wanneer u rookt dan vragen wij u minimaal 2 uur van te voren dat u onze zoutkamers bezoekt niet te roken i.v.m. de rookgeur. Het nuttigen van zelf meegebrachte dranken en etenswaren is niet toegestaan in de zoutkamers, hiervoor hebben wij gezellige tafels staan in onze vestigingen. Huisdieren binnen onze panden zijn niet toegestaan dit i.v.m. de allergieën van onze cliënten. Geen parfums of geparfumeerde lotions en deodoranten in de zoutkamer, dit om het verblijf in onze zoutkamers voor iedereen aangenaam te houden en om de unieke geur van de zoutkamers zo steriel en neutraal mogelijk te houden.

Huisregels algemeen
In de Zoutkamer dient de nodige rust in acht te worden genomen. Bij calamiteiten en indien u niet de huisregels naleeft verzoeken wij u om het pand te verlaten. Wij ontraden het gebruik van mobiele telefoons. In de Zoutkamer mogen geen tassen, koffers en plastic zakken worden meegenomen. In het pand mag niet gerookt worden. Het nuttigen van zelf meegebrachte drank en etenswaren is niet toegestaan. Huisdieren zijn niet toegestaan. Kinderen tot 12 jaar zijn alleen toegestaan onder begeleiding.

Kinderen

Kinderen tot 12 jaar maken onder begeleiding van een ouder/ verzorger gebruik van de zoutkamer. Is er behoefte aan een vraag hieromtrent, laat het ons weten.

Gevonden voorwerpen

Gevonden voorwerpen dient u aan ons af te geven en wanneer u een voorwerp heeft verloren meldt dit dan aan ons. Wij willen u erop wijzen dat HaloClinic Nederland niet aansprakelijk is voor verloren voorwerpen, dit geldt ook wanneer u spullen in een niet afgesloten locker achter laat als u de zoutkamer in gaat. HaloClinic Nederland is niet aansprakelijk voor zoek geraakte spullen/ goederen.

 

Afspraken kaart

De door u aangeschafte sessies hebben geen einddatum. Wel is de kaart alleen voor u bestemd en kan daarom niet overgedragen worden aan iemand anders. Wanneer u uw afsprakenkaart kwijt bent en er niet duidelijk meer is hoeveel sessies er op de kaart stonden dan maken wij een inschatting en dit zal dan het aantal resterende sessies zijn voor u. 

Restitueren 

Wij geven in geen geval geld retour, de door u aangeschafte sessies zijn niet overdraagbaar en zijn persoonsgebonden. Heeft u een vraag, laat het ons weten.

Bijzondere bepalingen
In alle gevallen waarin dit reglement niet mocht zijn voorzien, of waar een meningsverschil omtrent de uitleg daarvan bestaat, beslist de directie van HaloClinic Nederland.

Open chat
1
Hallo,
We helpen u graag bij eventuele vragen, stuur een bericht of bel ons op 075 76 000 26